مهران محمدی امین

دلار افزایش قیمت‌ها غلامحسین محسنی اژه‌ ای ردپای دلار تلگرامی، در گرانی کالاهای اساسی به روایت یک نماینده /چند نفر از اینها که باعث گرانی شدند، جرم انگاری و اعدام شدند؟! 

1403\01\20 14:18:11


ردپای دلار تلگرامی، در گرانی کالاهای اساسی به روایت یک نماینده چند نفر از اینها که باعث گرانی شدند، جرم انگاری و اعدام شدند؟! 

ردپای دلار تلگرامی، در گرانی کالاهای اساسی به روایت یک نماینده /چند نفر از اینها که باعث گرانی شدند، جرم انگاری و اعدام شدند؟!  مجلسنماینده قائنات گفت: موضوعی که امروز مردم واقعاً در حال آسیب دیدن از آن هستند، افزایش قیمت برخی از اقلام خوراکی است که بر مبنای دلارهای تلگرامی، انجام می‌شود اما هیچ توجهی نمی‌کنیم.

، در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی سلمان اسحاقی نماینده قائنات در تذکری گفت: اصل ۱۵۶ دستگاه‌ قضا را مکلف به کشف جرم کرده است، روز گذشته رهبری اشاره کردند به شرکت‌هایی که با دلار کانال‌های تلگرامی به اقتصاد و معیشت مردم آسیب می‌زنند؛ آقای اژه‌ای شب احیا از مردم عذرخواهی کردند؛ حضرت آیت‌الله اژه‌ای عذرخواهی شما و ما سودی برای مردم ندارد در صورتی‌که این عذرخواهی شما یکی از خصایص بزرگان دین است و ما آن را بسیار ارزشی می‌دانیم اما در مورد بحث امنیت اقتصادی باید ورود جدی دستگاه قضا را مطالبه کنیم.

آنگونه که جماران روایت کرده، وی ادامه داد: اینکه ببینیم عده‌ای از شرکت‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی با دلار دولتی تولید می‌کنند یا واردات انجام می‌دهند اما با دلار تلگرامی گرانی را بر مردم اعمال می‌کنند، وظیفه ذاتی قوه قضاییه است که جرم انگاری و با آنها برخورد کند؛ مرتکبان این جرایم اگر جرم‌شان از جرائمی که اسرائیل وارد می‌کند بیشتر نباشد، کمتر نیست.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

دلار

افزایش قیمت‌ها

غلامحسین محسنی اژه‌ ای